Gry komunikacyjne – hipotezy do pracy dyplomowej


Informujemy iż na programie Organizacja Szkoleń i Gry Eksperymentalne rekomendujemy tu przedstawione publikacje do pracy dyplomowej:

  • symulacja komunikacyjna : „Stereotyp Polaka kreowany przez obcokrajowca” oraz „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie pierwszych przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)”
  • gra decyzyjna : „Problematyka zawarta w twórczości Miroslava Krlezy” oraz „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa”
  • gra lingwistyczna : „Filmowe wyobrażenie wątków ewangelicznych” oraz Samorozwojowe Symulacje Szkoleniowe i „Czasopisma literackie w polskim internecie”
  • zabawa komunikacyjna – „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na danych źródłowych z twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza” oraz „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej”
  • symulacja biznesowa : „Wizerunek śmierci w literaturze polskiego średniowiecza (na studium przypadku „Rozmowy mistrza Polikarpa ze śmiercią” i „Skargi umierającego”)” i „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego”
  • symulacja decyzyjna : „Konteksty i teksty małych form Maupassanta” i „Dziennikarz jako aktor na scenie politycznej”
  • symulacja słownikowa – „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ” oraz „Odzwierciedlenie natury ludzkiej na podstawie powieści Oscara Wilde’a „Portret Doriana Graya””
  • gra słownikowa – „Początki wspólnot monoteistycznych III – IV wieku na modelu dzieł Ojców Pustyni” i „Czego boi się współczesny człowiek? Refleksje o kondycji egzystencjalnej na podstawie seriali telewizyjnych”
  • zabawa zespołowa : „Internet a feminizm – obraz polskich organizacji kobiecych w cyberprzestrzeni” oraz „Portrety odmieńców w filmach „Żywot Mateusza” i „Siekierezada” Witolda Leszczyńskiego oraz „Weiser” Wojciecha Marczewskiego”