ĆWICZENIE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:
Brudny Harry ; Don Siegel
Elitarni; José Padilha, Stalag 17; Billy Wilder
Skowronki na uwięzi; Jiří Menzel
Iluminacja; Krzysztof Zanussi, Narkomani; Jerry Schatzberg
Umarła klasa; Tadeusz Kantor
Pociągi pod specjalnym nadzorem; Jiří Menzel, Memento; Christopher Nolan
Córka prezydenta; Forest Whitaker, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Polowanie na mysz; Spike Jonze
Moja dziewczyna; Howard Zieff, Zwariowany piątek; Gary Nelson
Prosta historia; David Lynch
Ksiażę; Philip Spink
SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę team building na fundamencie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:
Jethro Tull, , Kowalska, Kasia, Gemini
Rush, Counterparts, Oddział Zamknięty, Obudź się, Jefferson Airplane, White Rabbit
Breakout, Na drugim brzegu tęczy, Indian Summer, Indian Summer, Sting, …Nothing Like The Sun
R.E.M., Automatic For The People
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka komunikatywnego przedstawiania skomplikowanych danych. Przygotować trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę łykania wybranej zznajdujących się na naszej liście tabletek:
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
82.5, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego – prednison
77.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – inhibitory 5-alfa reduktazy
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
105.0, Chinolonowe leki przeciwbakteryjne – fluorochinolony do stosowania doustnego
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne