Ćwiczenie metodyczne – animatorzy edukacyjni – specjalizacja socjologia


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć ćwiczenie indywidualne dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:

  • W skórze węża; Eric Barbier
  • Taxidermia; György Pálfi, Ostatni krąg; Krzysztof Zanussi
  • Rozwód po włosku; Pietro Germi
  • 101 Reykjavik; Baltasar Kormákur, Johnny poszedł na wojnę; Dalton Trumbo
  • Lawrence z Arabii; David Lean
  • Femme Fatale; Brian De Palma, Forrest Gump; Robert Zemeckis
  • Dekalog V; Krzysztof Kieślowski, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
  • Młode wilki; Jarosław Żamojda
  • Doktor; Randa Haines, Język motyli; José Luis Cuerda
  • Astelix i Obelix kontra Cezar; Claude Zidi
  • Fandango; Kevin Reynolds

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na fundamencie teledysku do wybranego z następujących utworów muzycznych:

  • Maanam, Maanam, Acid Drinkers, Vile Vicious Vision
  • Nirvana, MTV Unplugged In New York, Kravitz, Lenny, Mama Said, Lard, The Last Temptation Of Reid
  • Wilki, Wilki, Radiohead, Pablo Honey, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Depeche Mode, Ultra

    ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia prostego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta ulotkę przyjmowania dowolnej zponiższych leków:

  • 101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
  • 140.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – azatiopryna
  • 215.2, Kwas folinowy i jego sole – postacie do stosowania pozajelitowego
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 89.1, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – stałe postacie farmaceutyczne
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA