ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć ćwiczenie indywidualne dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:
W skórze węża; Eric Barbier
Taxidermia; György Pálfi, Ostatni krąg; Krzysztof Zanussi
Rozwód po włosku; Pietro Germi
101 Reykjavik; Baltasar Kormákur, Johnny poszedł na wojnę; Dalton Trumbo
Lawrence z Arabii; David Lean
Femme Fatale; Brian De Palma, Forrest Gump; Robert Zemeckis
Dekalog V; Krzysztof Kieślowski, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Młode wilki; Jarosław Żamojda
Doktor; Randa Haines, Język motyli; José Luis Cuerda
Astelix i Obelix kontra Cezar; Claude Zidi
Fandango; Kevin Reynolds
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na fundamencie teledysku do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Maanam, Maanam, Acid Drinkers, Vile Vicious Vision
Nirvana, MTV Unplugged In New York, Kravitz, Lenny, Mama Said, Lard, The Last Temptation Of Reid
Wilki, Wilki, Radiohead, Pablo Honey, Sting, …Nothing Like The Sun
Depeche Mode, Ultra
ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia prostego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta ulotkę przyjmowania dowolnej zponiższych leków:
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
140.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – azatiopryna
215.2, Kwas folinowy i jego sole – postacie do stosowania pozajelitowego
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
89.1, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – stałe postacie farmaceutyczne
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA